TEKAŠKI TRENINGI

Tekaške treninge za odrasle izvajamo v Gornjem Gradu in v Kranju.

REKREATIVNI TEKAŠKI TRENINGI ZA ODRASLE

KDAJ:
Gornji Grad: ob PONEDELJKIH, 18.15 – 19.15 (uro prilagajamo dolžini dneva)
Kranj: ob TORKIH, 18.00 – 19.00 (uro prilagajamo dolžini dneva)

KJE:
Gornji Grad: tekaška steza pri OŠ G.G. ali tekaške poti v okolici
Kranj: različne tekaške poti v Kranju in okolici

POTEK TRENINGOV:
Na tekaški stezi izvajamo zelo raznolike, a bolj specifične tekaške treninge, kjer so teki prekinjeni (intervalni treningi). Nadzor nad tehniko teka je pri takem teku lažji, večkrat pa opravimo tudi video analizo teka, kar je odlična metoda za napredek. Poudarek je tudi na izvajanju atletskih vaj in krepitvi celega telesa z raznolikimi vajami za moč.
S tekom po razgibanih poteh v okolici pa spoznavamo različne poti in načine tekaških treningov. To so krosi po razgibanem terenu, različni teki v klanec, stopnjevanja, vaje za moč na naravnih ovirah, vaje za preventivo pred poškodbami…
Skupaj se udeležujemo rekreativnih tekaških prireditev, kar pa seveda ni pogoj. 

ZA KOGA:
Za vse začetnike, ki potrebujete nekaj motivacije in vam bo pod strokovnim vodstvom lažje ter za bolj izkušene tekače, ki bi radi izpopolnili tehniko in taktiko teka ter potrebujete nasvete o pripravi na tekme.

TRENER:
Janez Pustoslemšek, prof. ŠVZ, amaterski tekač, z veliko izkušnjami iz tekmovanj in vodenjem rekreativnih tekaških skupin. 

Zunaj treniramo od aprila do konca oktobra (priprava na Ljubljanski maraton). Od novembra do konca marca pa izvajamo treninge v telovadnici. V Gornjem Gradu v telovadnici OŠ, ob ponedeljkih, 18.15 – 19.30, v Kranju pa v veliki telovadnici OŠ Orehek, ob torkih, 18.30 – 19.30.
Med šolskimi počitnicami in prazniki NI vadbe.

Treningi v telovadnici so v večini posvečeni razvoju moči celega telesa, kar dosegamo s funkcionalnimi vajami, z lastno težo ali drobnimi pripomočki. Tu in tam pa je trening popestren s testiranji, štafetami, poligoni, vajami za ravnotežje… Medse sprejmemo tako začetnike kot tudi bolj napredne, saj se da vadba prilagoditi posameznikovim sposobnostim.

Pridružite se nam!

tek